A te...

A te che sei di passaggio....

A te che sei lettore attento.....

A te che giri tra i siti....

Ad ogni cuore innamorato.....

dò il benvenuto nel mio blog...

dove ogni gesto, frase, colore e tutto ciò che ci circonda...

è solo poesia.

Scilla D

martedì 28 agosto 2012

Tu si 'na cosa grande

Tu si 'na cosa grande pe' me'na cosa ca' mma fa'nammurà
'na cosa che si tu guard' a 'mme me ne moro accussì guardann 'a te
Vurria sapè 'na cosa da te pecchè quann' i' te guard ' accussì
Si pure tu te sient' murì nun mo dic e nun 'm 'o fai capì ma pecchè
E dillo'na vota sola si pure tu stai tremann
Dillo ca me vuo bene comm'io comm'io
Comm'io vojo bene a te
Tu si 'na cosa grande pe' me 'na cosa ca tu stess nun saje
'na cosa ca' nun agg'ia avuto maje 'nu bene accussì accussì grande'E dillo'na vota sola si pure
tu stai tremann
E dillo ca me voi bene comm'io comm'io
Comm'io vojo bene a te
Tu si 'na cosa grande pe' me 'na cosa ca tustess nun saje
'na cosa ca' nun agg'ia avuto maje 'nu bene accussì accussì grande accussì grande accussì grande
(Domenico Modugno)
Perchè anche la musica è poesia....

Nessun commento:

Posta un commento